BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną :
Podtytuł: i nie tylko /
Autor:
  • Ramik-Mażewska Irena
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej.
Seria źródła: ( ISSN 2080-9476 )
Miejsce w dokumencie: 2014, nr 14, s. 29-38
Uwagi:
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Tytuł tego numeru czasopisma: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne.
Adres URL: http://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc14.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 46843