BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]

2019092301481.0

008 -Elementy danych stałej długości [,]

150507s2014 pl ||||| |||||00| | pol d

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

SZCZ U/EPi

041 -Język dokumentu [0, ]

polski
angielski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Ramik-Mażewska, Irena.
Wydział Humanistyczny.
Instytut Pedagogiki.
Katedra Pedagogiki Specjalnej.

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną :
i nie tylko /
Irena Ramik-Mażewska.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

2014.

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Tytuł tego numeru czasopisma: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne.

650 -Słowa kluczowe [ , ]

niepełnosprawność intelektualna

650 -Słowa kluczowe [ , ]

umiejętności językowe

773 -Dokument źródłowy [ , ]

Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej.
2014, nr 14, s. 29-38
2080-9476

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]

http://niepelnosprawnosc.ug.edu.pl/archiwum-pdf/niepelnosprawnosc14.pdf

942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]

Artykuł

994 -Cechy publikacji [ , ]

oryginalny artykuł naukowy
publikacja recenzowana
open access

Egzemplarze