005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
2019092301481.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
150507s2014 pl ||||| |||||00| | pol d
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
SZCZ U/EPi
|
041 -Język dokumentu [0, ]
|
polski
|
|
angielski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
|
Polska
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Ramik-Mażewska, Irena.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Instytut Pedagogiki.
|
|
Katedra Pedagogiki Specjalnej.
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
Terapeutyczno-wychowawcza rola lektury szkolnej, czyli o roli języka w edukacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną :
|
|
i nie tylko /
|
|
Irena Ramik-Mażewska.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
|
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Tytuł tego numeru czasopisma: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne.
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
niepełnosprawność intelektualna
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
umiejętności językowe
|
773 -Dokument źródłowy [ , ]
|
Niepełnosprawność : dyskursy pedagogiki specjalnej.
|
|
2014, nr 14, s. 29-38
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]
942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]
|
Artykuł
|
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
oryginalny artykuł naukowy
|
|
publikacja recenzowana
|
|
open access
|