BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Requirements for the teacher-therapist of persons with autism spectrum disorder :
Podtytuł: challenges for the new specialisation /
Autor:
  • Buława-Halasz Joanna
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej.
Data opublikowania: [14.07.2020]
Dostęp: [online]
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/issue/view/1610 [14.07.2020]
Seria źródła: ( ISSN 2300-391X (p) )
Miejsce w dokumencie: 2019, no. 27, s. 335-349
Uwagi:
Open acess - (Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-ND 3.0 PL).
Identyfikator DOI: https://doi.org/10.14746/ikps.2019.27.15
Adres URL: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/23257/21865
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,9
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, artykuł przeglądowy, open access
Numer opisu: 66089