BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]

20200714140530.0

008 -Elementy danych stałej długości [,]

200714s2019 pl ||||| |||||00| | eng d

024 -DOI - identyfikator dokumentu elektronicznego [ , ]

https://doi.org/10.14746/ikps.2019.27.15
cyfrowy identyfikator DE

040 -Siglum Bibliotekarza wprowadzającego opis [ , ]

SZCZ U/MM

041 -Język dokumentu [ , ]

angielski
angielski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Twórca artykułu (nazwisko, imię) [1, ]

Buława-Halasz, Joanna.
Wydział Humanistyczny.
5.9 pedagogika

245 -Tytuł i twórcy artykułu [1, ]

Requirements for the teacher-therapist of persons with autism spectrum disorder :
challenges for the new specialisation /
Joanna Buława-Halasz.
de

260 -Rok opublikowania czasopisma zawierającego artykuł [ , ]

2019.

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Open acess - (Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-ND 3.0 PL).

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

autism spectrum disorder

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

teacher-therapist of autistic people

653 -Słowo kluczowe w języku polskim [ , ]

zaburzenie ze spektrum autyzmu

653 -Słowo kluczowe w języku polskim [ , ]

nauczyciel-terapeuta osób autystycznych

773 -Publikacja źródłowa [ , ]

2019, no. 27, s. 335-349
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej.
https://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/issue/view/1610
[14.07.2020]
2300-391X (p)
2658-283X (e)

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [ , ]

https://pressto.amu.edu.pl/index.php/ikps/article/view/23257/21865

942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]

Artykuł

993 -Ocena publikacji [ , ]

1

994 -Cechy publikacji [ , ]

publikacja recenzowana
artykuł przeglądowy
open access

Egzemplarze