005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
20200109090614.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
200109s2019 pl ||||| |||||00| | pol d
|
024 -DOI - identyfikator dokumentu elektronicznego [ , ]
|
cyfrowy identyfikator DE
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
SZCZ U/MSZ
|
041 -Język dokumentu [1, ]
|
polski
|
|
angielski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
|
Polska
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Wlazło, Marcin.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Instytut Pedagogiki.
|
|
5.9 pedagogika
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
Integracja jako cel inkluzji :
|
|
pedagogiczne korzenie i aspekty spójności społecznej /
|
|
Marcin Wlazło.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Journal Open Access.
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
spójność społeczna
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
edukacja specjalna
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
polityka społeczna
|
653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]
|
spójność społeczna
|
773 -Dokument źródłowy [ , ]
|
2019, nr 1(123), s. 45-57
|
|
Kultura i Edukacja
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [ , ]
942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]
|
Artykuł
|
993 -Ocena publikacji [ , ]
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
publikacja recenzowana
|
|
artykuł przeglądowy
|
|
open access
|