BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]

20200109090614.0

008 -Elementy danych stałej długości [,]

200109s2019 pl ||||| |||||00| | pol d

024 -DOI - identyfikator dokumentu elektronicznego [ , ]

cyfrowy identyfikator DE
10.15804/kie.2019.01.03

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

SZCZ U/MSZ

041 -Język dokumentu [1, ]

polski
angielski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Wlazło, Marcin.
Wydział Humanistyczny.
Instytut Pedagogiki.
5.9 pedagogika

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Integracja jako cel inkluzji :
pedagogiczne korzenie i aspekty spójności społecznej /
Marcin Wlazło.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

2019.

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Journal Open Access.

650 -Słowa kluczowe [ , ]

spójność społeczna

653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]

integracja

653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]

inkluzja

653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]

edukacja specjalna

653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]

polityka społeczna

653 -Deskryptor - słowa polskie [ , ]

spójność społeczna

773 -Dokument źródłowy [ , ]

2019, nr 1(123), s. 45-57
Kultura i Edukacja
1230-266X

856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [ , ]

https://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/kie/123/kie12303.pdf

942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]

Artykuł

993 -Ocena publikacji [ , ]

1

994 -Cechy publikacji [ , ]

publikacja recenzowana
artykuł przeglądowy
open access

Egzemplarze