005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
20171005122644.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
171005s2016 pl||||| |||||00| | pol d
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
SZCZ U/EPi
|
041 -Język dokumentu [0, ]
|
polski
|
|
angielski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
|
Polska
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Wlazło, Marcin.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Instytut Pedagogiki.
|
|
Katedra Pedagogiki Specjalnej.
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
Inkluzja wobec idei emancypacyjnych :
|
|
sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej /
|
|
Marcin Wlazło.
|
246 -Wariant tytułu [ , ]
|
Inclusion versus emancipatory ideas – the spheres of compulsion and freedom in special education
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Tytuł tomu: Inkluzja edukacyjna : idee, teorie, koncepcje, modele edukacji włączającej a wybrane aspekty praktyki edukacyjnej / pod redakcją naukową Zenona Gajdzicy, Magdaleny Bełzy.
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
inkluzjia
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
emancypacja
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
edukacja specjalna
|
773 -Dokument źródłowy [ , ]
|
2016, t. 22 nr 1, s. 45-55
|
|
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych
|
942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]
|
Artykuł
|
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
publikacja recenzowana
|