BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]

20171005122644.0

008 -Elementy danych stałej długości [,]

171005s2016 pl||||| |||||00| | pol d

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

SZCZ U/EPi

041 -Język dokumentu [0, ]

polski
angielski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Wlazło, Marcin.
Wydział Humanistyczny.
Instytut Pedagogiki.
Katedra Pedagogiki Specjalnej.

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Inkluzja wobec idei emancypacyjnych :
sfery przymusu i wolności w edukacji specjalnej /
Marcin Wlazło.

246 -Wariant tytułu [ , ]

Inclusion versus emancipatory ideas – the spheres of compulsion and freedom in special education

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

2016.

500 -Uwaga ogólna [ , ]

Tytuł tomu: Inkluzja edukacyjna : idee, teorie, koncepcje, modele edukacji włączającej a wybrane aspekty praktyki edukacyjnej / pod redakcją naukową Zenona Gajdzicy, Magdaleny Bełzy.

650 -Słowa kluczowe [ , ]

inkluzjia

650 -Słowa kluczowe [ , ]

emancypacja

650 -Słowa kluczowe [ , ]

edukacja specjalna

773 -Dokument źródłowy [ , ]

2016, t. 22 nr 1, s. 45-55
Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych
2391-9973

942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]

Artykuł

994 -Cechy publikacji [ , ]

publikacja recenzowana

Egzemplarze