BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Influencer marketing in brand competitiveness building (case of Baltic Natur Park) /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Włodarczyk Katarzyna
  • Górska Agata
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Scientific Papers of Silesian University of Technology
Numer: 174 /2023 (404-416)
Dostęp: wersja elektroniczna
https://managementpapers.polsl.pl/?page_id=3398
Seria źródła: ( ISSN 1641-3466 )
Uwagi:
Publikacja w Open Access na licencji CC BY 3.0 PL Deed Uznanie autorstwa 3.0 Polska.
Identyfikator DOI: 10.29119/1641-3466.2023.174.28
Adres URL: https://managementpapers.polsl.pl/wp-content/uploads/2023/08/174-W%C5%82odarczyk-G%C3%B3rska.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 72845