BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Analysis of citations and co-citations of the term 'word of mouth' based on publications in the field of social sciences /
Autor:
  • Błoński Krzysztof
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych.
Data opublikowania: [2023.06.29].
Dostęp: [Online].
https://minib.pl/numer/2-2023/ [2023.06.29].
Seria źródła: ( ISSN 2353-8414 )
Miejsce w dokumencie: 2023, Vol. 48 iss. 2, s. 111-133
Uwagi:
Publikacja dostępna w Open Access na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe (CC BY 4.0).
Identyfikator DOI: 10.2478/minib-2023-0012
Adres URL: https://minib.pl/numer/2-2023/analiza-cytowan-i-wspolcytowan-pojecia-word-of-mouth-na-podstawie-publikacji-z-zakresu-nauk-spolecznych/
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 72479