BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
A roadmap to convert educational web applications into LTI tools /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Leal José Paulo
  • Queirós Ricardo
  • Ferreirinha Pedro
  • Swacha Jakub
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Third International Computer Programming Education Conference (ICPEC 2022) / edited by Alberto Simões, João Carlos Silva.
Dostęp: [online]
https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2022/16616/pdf/OASIcs-ICPEC-2022-12.pdf [11-07-2022]
Adres wydawniczy źródła: Saarbrücken : Wadern : Schloss Dagstuhl – Leibniz-Zentrum für Informatik GmbH, 2022. - 164 s.
Miejsce w dokumencie: s. 12:1–12:12
Seria źródła: (OpenAccess Series in Informatics (OASIcs) ; vol. 102 , ISSN 1868-8969 )
Uwagi:
Publikacja z: Third International Computer Programming Education Conference, ICPEC 2022, June 2–3, 2022, Polytechnic Institute of Cávado and Ave (IPCA), Barcelos, Portugal.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International license (CC-BY 4.0): https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode.
Date of publication: 11 July, 2022.
This paper is based on the work done within the FGPE Plus: Learning tools interoperability for gamified programming education project supported by the European Union’s Erasmus Plus programme.
ISBN źródła: 978-3-95977-229-7
Identyfikator DOI: 10.4230/OASIcs.ICPEC.2022.12
Adres URL: https://drops.dagstuhl.de/opus/volltexte/2022/16603/pdf/oasics-vol102-icpec2022-complete.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0.8
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna, open access
Numer opisu: 70697