BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Preface for the special issue "Trends in educational gamification: challenges and learning opportunities" /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Piñero Charlo José Carlos
  • Belova Nadja
  • Quevedo Gutiérrez Eduardo
  • Zapatera Llinares Alberto
  • Arboleya-García Elena
  • Swacha Jakub
  • López-Serentill Paula
  • Carmona-Medeiro Enrique
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Education Sciences
Data opublikowania: [2022-03-07]
Dostęp: [online]
https://www.mdpi.com/2227-7102/12/3 [2022-03-07]
Seria źródła: ( ISSN 2227-7102 )
Miejsce w dokumencie: 2022, vol. 12 iss. 3, [br. s.], 179
Uwagi:
Publikacja dostępna w open access na licencji: CC BY 4.0.
Received: 22 February 2022, accepted: 24 February 2022, published: 4 March 2022.
Publikacja wydana w: Special Issue "Trends on Educational Gamification: Challenges and Learning Opportunities" / editors José Carlos Piñero Charlo, María Teresa Costado Dios, Enrique Carmona Medeiro, Fernando Lloret.
Data availability statement: Data discussed on this manuscript are available on the website of the special issue: https://www.mdpi.com/journal/education/special_issues/Trends_Educational_ Gamification, accessed on 21 February 2022.
Author contributions: conceptualization, supervision, writing-original draft preparation, writing- review and editing J.C.P.C.; writing-original draft preparation, writing-review and editing N.B., E.Q.G., A.Z.L., E.A.-G., J.S., P.L.-S. and E.C.-M. All authors have read and agreed to the published version of the manuscript.
Identyfikator DOI: 10.3390/educsci12030179
Adres URL: https://www.mdpi.com/2227-7102/12/3/179/pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,25
Cechy publikacji: artykuł wstępny/edytorial/errata, open access, publikacja recenzowana
Numer opisu: 70296