BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Methodical aspects of MCDM based e-commerce recommender system /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Bączkiewicz Aleksandra
  • Kizielewicz Bartłomiej
  • Shekhovtsov Andrii
  • Wątróbski Jarosław
  • Sałabun Wojciech
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
Data opublikowania: [03.12.2021]
Dostęp: [Online]
https://www.mdpi.com/0718-1876/16/6 [03.12.2021]
Seria źródła: ( ISSN 0718-1876 )
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 16 iss. 6, pp. 2192-2229
Uwagi:
Received: 19 July 2021 ; Accepted: 30 August 2021 ; Published: 2 September 2021.
This is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY 4.0) license.
This article belongs to the Special Issue The New Era of Digital Marketing.
The work was supported by the National Science Center (B.K., A.S. and W.S.).
The project financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” in the years 2019–2022 (A.B. and J.W.).
Identyfikator DOI: 10.3390/jtaer16060122
Adres URL: https://www.mdpi.com/0718-1876/16/6/122/pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 69536