BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Impact of the availability of gamified e-guides on museum visit intention /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Bieszk-Stolorz Beata
  • Dmytrów Krzysztof
  • Eglinskiene Jurgita
  • Marx Susanne
  • Miluniec Agnieszka
  • Muszyńska Karolina
  • Niedoszytko Grażyna
  • Podlesińska Weronika
  • Rostoványi Attila v
  • Swacha Jakub
  • Vilsholm René Larsen
  • Vurzer Senija
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Procedia Computer Science
Data opublikowania: [2021-10-07]
Dostęp: [online]
https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/192/suppl/C [2021-10-07]
Seria źródła: (KES Conference Series , ISSN 1877-0509 )
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 192, pp. 4358-4366
Uwagi:
Available online: 1 October 2021.
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej na licencji: CC BY-NC-ND 4.0.
Publikacja z : 25th KES International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems KES2021, 8-10 September 2021, online virtual conference.
KES2021 stanowi część serii : "KES Conference Series".
Publikacja wydana w : "Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems : Proceedings of the 25th International Conference KES2021" / edited by Jaroslaw Watrobski, Wojciech Salabun, Carlos Toro, Cecilia Zanni-Merk, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.
This research was realized within the BalticMuseums: Love IT! project and was partially financed by the European Regional Development Fund within the Interreg South Baltic Programme.
Identyfikator DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.212
Adres URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050921019517/pdf?md5=bff987a657a78892afae387dac9b09b0&pid=1-s2.0-S1877050921019517-main.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna, open access
Numer opisu: 69065