BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Agent-based modeling of social campaign message adoption :
Podtytuł: problem of parameter's value determination /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Borawska Anna
  • Łatuszyńska Małgorzata
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Procedia Computer Science
Data opublikowania: [2021-10-06]
Dostęp: [online]
https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/192/suppl/C [2021-10-06]
Seria źródła: (KES Conference Series , ISSN 1877-0509 )
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 192, pp. 2460-2470
Uwagi:
Available online: 1 October 2021.
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej na licencji: CC BY-NC-ND 4.0.
Publikacja z : 25th KES International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems KES2021, 8-10 September 2021, online virtual conference.
KES2021 stanowi część serii : "KES Conference Series".
Publikacja wydana w : "Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems : Proceedings of the 25th International Conference KES2021" / edited by Jaroslaw Watrobski, Wojciech Salabun, Carlos Toro, Cecilia Zanni-Merk, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.
The project was financed with the National Science Centre funds.
Identyfikator DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.015
Adres URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S187705092101752X/pdf?md5=f08f7db28601aad734ec9d89cab8bc04&pid=1-s2.0-S187705092101752X-main.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 1,13
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna, open access
Numer opisu: 69061