Assessing students’ confidence in multiple- and single-choice tests / |
Autor: |
|
[Dokument elektroniczny] |
Tytuł wydawnictwa źródłowego i odpowiedzialność: |
// W: ICERI2019 Proceedings : 12th International Conference of Education, Research and Innovation November 11th-13th, 2019 — Seville, Spain / edited by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres |
Dostęp: |
[Online]
https://library.iated.org/publications/ICERI2019 [2020-01-23]
|
Adres wydawniczy źródła: |
Valencia : IATED, 2019. - 11701 pp. |
Miejsce w dokumencie: |
s. 4286-4291 |
Uwagi: |
Materiał z konferencji: 12th International Conference of Education, Research and Innovation, November 11th-13th, 2019, Seville, Spain. |
ISBN źródła: |
978-84-09-14755-7 |
Identyfikator DOI: |
10.21125/iceri.2019.1068 |
Słowa kluczowe: |
|
Deskryptor: |
|
Rodzaj dokumentu: |
Rozdział/fragment |
Arkusze wydawnicze: |
0,4 |
Cechy publikacji: |
publikacja recenzowana,
publikacja konferencyjna,
open access
|
Numer opisu: |
65100 |