BG US
START
ZAAWANSOWANE SZUKANIE
SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Opis prosty
Pełny opis (MARC21)
Karta katalogowa
Drukuj
Dodaj do schowka
Integracja jako cel inkluzji :
Podtytuł:
pedagogiczne korzenie i aspekty spójności społecznej /
Autor:
Wlazło Marcin
Tytuł wydawnictwa ciągłego:
// Kultura i Edukacja
Seria źródła:
( ISSN 1230-266X )
Miejsce w dokumencie:
2019, nr 1(123), s. 45-57
Uwagi:
Journal Open Access.
Identyfikator DOI:
10.15804/kie.2019.01.03
Adres URL:
https://czasopisma.marszalek.com.pl/images/pliki/kie/123/kie12303.pdf
Słowa kluczowe:
spójność społeczna
Deskryptor:
integracja
inkluzja
edukacja specjalna
polityka społeczna
spójność społeczna
Rodzaj dokumentu:
Artykuł
Arkusze wydawnicze:
0,8
Cechy publikacji:
publikacja recenzowana, artykuł przeglądowy, open access
Numer opisu:
64950
x
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
<--
À
Á
Â
Ã
Ä
Å
Æ
Ā
Ă
Ą
à
á
â
ã
ä
å
æ
ā
ă
ą
Ç
Ć
Ĉ
Ċ
Č
Ď
Ē
É
Ê
Ë
ç
ć
ĉ
ċ
č
ď
ē
é
ê
ë
Ì
Í
Î
Ï
Ĺ
Ļ
Ľ
Ŀ
Ł
Ñ
ì
í
î
ï
ĺ
ļ
ľ
ŀ
ł
ñ
Ń
Ņ
Ň
Ò
Ó
Ô
Õ
Ö
Ō
Ŏ
ń
ņ
ň
ò
ó
ô
õ
ö
ō
ŏ
Ŕ
Ŗ
Ř
Ŝ
Ş
Ţ
Ť
Ŧ
Ũ
Ū
ŕ
ŗ
ř
ŝ
ş
ţ
ť
ŧ
ũ
ū
Ŭ
Ů
Ű
Ų
Ŵ
Ŷ
Ÿ
Ž
Š
ß
ŭ
ů
ű
ų
ŵ
ŷ
Ź
ž
š
È
è
§
¹
²
³
ý
Ý
û
Û
ě
Ě
°
Ú
ú
ʃ
Σ
Φ
α
β
γ
δ
ε
π
ø
Ø
ü
Ü
≈
€