BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Marketing online następca marketingu tradycyjnego /
Alternatywny tytuł: Online marketing as a successor of traditional marketing
Autor:
  • Beyer Karolina
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Studia i Prace WNEiZ US.
Seria źródła: ( ISSN 2450-7733 )
Miejsce w dokumencie: 2018, nr 52/1, s. 9-20
Uwagi:
Artykuł dostępny także elektronicznie, open access na licencji Creative Commons Attribution CC BY-SA.
Identyfikator DOI: 10.18276/sip.2018.52/1-01
Adres URL: https://wnus.edu.pl/sip/pl/issue/922/article/15085/
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,53
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 63645