BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Neuromarketing tools in studies on models of social issue advertising :
Podtytuł: impact on recipients /
Autor:
  • Piwowarski Mateusz
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Problems, Methods and Tools in Experimental and Behavioral Economics : Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference / ed. by Nermend Kesra, Łatuszyńska Małgorzata.
Adres wydawniczy źródła: Cham : Springer Nature, 2018. - 333 pp.
Miejsce w dokumencie: pp. 99-111
Seria źródła: (Springer proceedings in business and economics. , ISSN 2198-7246 ; )
Uwagi:
Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) 2017 Conference 30.11-1.12.2017 r. Lublin.
Poprzednie edycje konferencji indeksowane w WoS.
ISBN źródła: 978-3-319-99186-3
Identyfikator DOI: 10.1007/978-3-319-99187-0_8
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0,8
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 61724