BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska /
Autor:
  • Kaźmierczak Justyna
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Studia i Prace WNEiZ US.
Seria źródła: ( ISSN 2450-7733 )
Miejsce w dokumencie: 2017, nr 48/1, s. 93-103
Uwagi:
Tytuł nr 48 t. 1: Zarządzanie T. 1 / red. nauk. A. Lozano Platonoff, H. Pachciarek.
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Identyfikator DOI: 10.18276/sip.2017.48/1-08
Adres URL: https://wnus.edu.pl/sip/file/article/download/10111/41260.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 59297