BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Ściąganie i plagiaryzm jako wyraz studiowania pozorowanego we współczesnych szkołach wyższych
Autor:
  • Łozińska Monika
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika.
Seria źródła: ( ISSN 1896-4591 )
Miejsce w dokumencie: 2017, 14, s. 37-46
Uwagi:
Czasopismo jest indeksowane w bazach: BazHum, CEJSH, Erih Plus, Index Copernicus.
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w open access na licencji CC BY-NC-ND 3.0.
Adres URL: http://cejsh.icm.edu.pl/cejsh/element/bwmeta1.element.desklight-6b025d3b-4b33-438e-89cc-0a9779db73e2/c/14_2017_Lozinska_Monika.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 58878