BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Cechy komunikacji angażującej czytelników skandynawskich dzienników informacyjnych w serwisie Facebook na przykładzie „Aftenposten”, „Göteborgs-Posten” i „Politiken” /
Autor:
  • Flasiński Krzysztof
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Współczesne media : media informacyjne. T. 2 / pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury.
Adres wydawniczy źródła: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016.
Miejsce w dokumencie: s. 117-131
ISBN źródła: 978-83-7784-800-5
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0,9
Cechy publikacji: publikacja recenzowana
Numer opisu: 58854