BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Badania marketingowe w kontekście możliwości ich wykorzystania na potrzeby komunikacji w sektorze publicznym /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Kalińska-Kula Magdalena
  • Smalec Agnieszka
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics.
Seria źródła: ( ISSN 1899-3192 ; )
Miejsce w dokumencie: 2016, nr 460, s. 254-266
Uwagi:
Tytuł numeru: Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku / [redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska].
Identyfikator DOI: 10.15611/pn.2016.460.23
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,9
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana
Numer opisu: 56647