BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US

005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]

20190131122043.0

008 -Elementy danych stałej długości [,]

190131s2018 pl ||||| |||||00| | pol d

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

SZCZ U/EPi

041 -Język dokumentu [0, ]

polski

044 -Kraj publikacji [ , ]

Polska

100 -Twórca publikacji (nazwisko, imię) [1, ]

Machałek, Małgorzata.
Uniwersyteckie Centrum Edukacji.

245 -Tytuł publikacji i twórcy [1,0]

Kilka uwag na temat specyfiki i potencjału edukacyjnego nowych muzeów historycznych /
Małgorzata Machałek.

260 -Adres wydawniczy-rok wydania [ , ]

2018.

536 -Uwaga dotycząca finansowania [ , ]

Publikacja sfinansowana ze środków wydawnictwa SOP Oświatowiec Toruń sp. z o.o.

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

edukacja historyczna

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

historia najnowsza

650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]

muzea narracyjne

773 -Publikacja źródłowa [ , ]

Reformowanie edukacji historycznej : zbiór studiów / pod redakcją Joanny Orzeł, Stanisława Roszaka, Małgorzaty Strzeleckiej i Agnieszki Wieczorek ; Polskie Towarzystwo Historyczne, Instytut Historii i Archiwistyki UMK, Ogólnopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli Historii przy SOP Oświatowiec Toruń.
Toruń : SOP Oświatowiec, 2018. - 175 stron ; 24 cm.
s. 27-32
Toruńskie Spotkania Dydaktyczne ; 12
978-83-7443-225-2

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Rozdział/fragment

993 -Ocena publikacji [ , ]

tak

994 -Cechy publikacji [ , ]

publikacja recenzowana

Egzemplarze