005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
2019092608508.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
160224s2015 pl ||||| |||||00| | pol d
|
024 -DOI - identyfikator dokumentu elektronicznego [ , ]
|
cyfrowy identyfikator DE
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
SZCZ U/ET
|
041 -Język dokumentu [0, ]
|
polski
|
|
angielski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
|
Polska
|
100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]
|
Chutorański, Maksymilian.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Instytut Pedagogiki.
|
|
Katedra Pedagogiki Ogólnej.
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]
|
Emilu rozwijaj się, albo... :
|
|
poza edukacyjną dyscyplinę /
|
|
Maksymilian Chutorański.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Tytuł tomu: Rosseau - współczesne odczytania i interpretacje, część 2.
|
500 -Uwaga ogólna [ , ]
|
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
społeczeństwo postdyscyplinarne
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
rozwój
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
urządzenie edukacyjne
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
J.J Rousseau
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
psychologia krytyczne
|
650 -Słowa kluczowe [ , ]
|
pedagogika krytyczna
|
773 -Dokument źródłowy [ , ]
|
2015, t. 30 nr 3, s. 29-38
|
|
Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education.
|
856 -Lokalizacja i sposób dostępu do dokumentu elektronicznego [4,1]
942 -Rodzaj egzemplarza [ , ]
|
Artykuł
|
993 -Ocena publikacji [ , ]
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
oryginalny artykuł naukowy
|
|
publikacja recenzowana
|
|
open access
|