005 -Data i czas ostatniej modyfikacji [,]
|
20190724112230.0
|
008 -Elementy danych stałej długości [,]
|
160120t2015 pl ||||| 00| u eng d
|
020 -Międzynarodowy znormalizowany numer książki - ISBN [ , ]
|
9788364277511
|
040 -Bibliotekarz [ , ]
|
SZCZ U/ET
|
041 -Język dokumentu [1, ]
|
angielski
|
044 -Kraj publikacji [ , ]
245 -Tytuł i twórcy publikacji [0,0]
|
Disability :
|
|
premises and conclusions /
|
|
ed. by Teresa Żółkowska, Joanna Buława-Halasz, Karolina Kaliszewska.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Szczecin :
|
|
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego Minerwa,
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
282 s.
|
490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]
|
Special Pedagogy - Conception and the Reality ;
|
650 -Słowo kluczowe w języku publikacji [ , ]
|
disability
|
653 -Słowo kluczowe w języku polskim [ , ]
|
niepełnosprawność
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Żółkowska, Teresa.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Red.
|
|
Katedra Pedagoiki Specjalnej.
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Buława-Halasz, Joanna.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Red.
|
|
Katedra Pedagoiki Specjalnej.
|
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Kaliszewska, Karolina.
|
|
Wydział Humanistyczny.
|
|
Red.
|
|
Zakład Psychologii Języka Komunikowania się.
|
830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]
|
Special Pedagogy - Conception and the Reality
|
920 -ISBN [ , ]
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
Książka
|
993 -Ocena publikacji [ , ]
994 -Cechy publikacji [ , ]
|
publikacja recenzowana
|
|
monografia naukowa
|
997 -Arkusze wydawnicze [ , ]
|
12,8
|