BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Kreowanie marki "turystyka uzdrowiskowa" szansą rozwoju uzdrowisk województwa zachodniopomorskiego /
Autor:
  • Sawińska Agnieszka
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Markowe produkty turystyczne / red. nauk. Aleksander Panasiuk.
Adres wydawniczy źródła: Szczecin ; Niechorze : Fundacja na Rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, 2004.
Miejsce w dokumencie: s. 101-113
Uwagi:
Referat przygotowany na Konferencję Naukową organizowaną przez Katedrę Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego nt. "Markowe produkty turystyczne".
ISBN źródła: 83-89142-29-5
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Cechy publikacji: publikacja konferencyjna
Numer opisu: 9243