BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
O stosowaniu definicji pojęcia reklamy napojów alkoholowych w kontekście zakazu reklamy napojów alkoholowych innych niż piwo /
Alternatywny tytuł: On the application of the definition of the concept of advertising alcoholic beverages in the context of the ban on advertising alcoholic beverages other than beer
Autor:
  • Woźna-Burdziak Weronika
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Roczniki Nauk Prawnych
Numer: 4 33 /2023 (45-64)
Data opublikowania: 2024-04-03
Seria źródła: ( ISSN 1507-7896 p )
Uwagi:
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License (CC BY-NC-ND 4.0).
Identyfikator DOI: 10.18290/rnp23334.3
Adres URL: https://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rnp/article/view/336
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 74222