BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
(Od)czytanie Thomasa Mertona dla pedagogiki :
Podtytuł: (Od)zyskane konteksty narracyjne w myśleniu o człowieku /
Alternatywny tytuł: (Re)reading Thomas Merton’s for Pedagogy : (Re)gained Narrative Contexts in Thinking about Man
Autor:
  • Orzelska Julita
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Biografistyka Pedagogiczna
Numer: 2 8 /2023 (115-137)
Data opublikowania: 30-12-2023
Seria źródła: ( ISSN 2543-6112 )
Uwagi:
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.
"Biografistyka Pedagogiczna" uzyskała dofinansowanie na lata 2022-2024 ze środków Ministra Edukacji i Nauki w ramach programu „Rozwój Czasopism Naukowych”.
Identyfikator DOI: 10.36578/BP.2023.08.39
Adres URL: https://czaz.akademiazamojska.edu.pl/index.php/bp/article/view/2439/2296
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 1,2
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 73976