BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Developing Students’ Autonomy to Resolve a Paradoxical Issue in China’s Secondary School Education /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Yu Haishen
  • Czerepaniak-Walczak Maria
  • Muszyńska Barbara
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: INSTED
Numer: 1 (93) 25 /2023 (73-84)
Data opublikowania: 02.08.2023
Seria źródła: ( ISSN 1505-8808 )
Uwagi:
Publikacja dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Na tych samych warunkach 4.0 Miedzynarodowe.
Identyfikator DOI: 10.34862/tce/2023/07/21/ta-ak1
Adres URL: https://insted-tce.pl/ojs/index.php/tce/article/view/521
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,64
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 72836