BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Diagnoza pedagogiczna jak forma wsparcia uczniów w szkole w obliczu skutków pandemii /
Alternatywny tytuł: Pedagogical diagnosis as a form of support for school students in the wake of the pandemic
Autor:
  • Nowotniak Justyna
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Studia z Teorii Wychowania
Numer: 4 (41) 13 /2022 (157-172)
Data opublikowania: 2022-12-20
Seria źródła: ( ISSN 2083‒0998 )
Uwagi:
Publikacja dostępna w open access na licencji CC BY-ND.
Identyfikator DOI: 10.5604/01.3001.0016.1642
Adres URL: https://sztw.chat.edu.pl/resources/html/article/details?id=234155
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 1
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 71787