BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
The impact of the COVID-19 pandemic on marketing mix concepts used by hotel facilities :
Podtytuł: theoretical and analytical considerations /
Alternatywny tytuł: Kształtowanie instrumentarium marketingowego obiektów hotelarskich w świetle pandemii COVID-19 : rozważania teoretyczno-analityczne
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Sidorkiewicz Marta
  • Orfin-Tomaszewska Katarzyna
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Studia Periegetica
Numer: 3 39 /2022 (73-94)
Data opublikowania: 2023-01-24
Seria źródła: ( ISSN 1897-9262 )
Uwagi:
This article is published under the terms of the Creative Commons Attribution – NoDerivatives 4.0 International (CC BY-ND 4.0) License.
Temat wydania: "Turystyka w naukach społecznych: zarządzanie w hotelarstwie w kontekście pandemii COVID-19" / redaktorzy naukowi: Ewa Wszendybył-Skulska, Marek Nowacki.
Identyfikator DOI: 10.5604/01.3001.0016.0802
Adres URL: https://journals.wsb.poznan.pl/index.php/sp/article/view/359
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 71305