BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Les poèmes en classe de FLE, à l’exemple des méthodes choisies au niveau secondaire dans la perspective de la théorie de sociodynamique d’Abraham Moles /
Alternatywny tytuł: Poems in the EFL class, as an example of methods appliedat secondary level of education in the perspectiveof Abraham Moles’ theory of sociodynamics
Autor:
  • Kędzia-Klebeko Beata
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Neofilolog
Numer: 59/1 /2022 (111-123)
Data opublikowania: 2022-10-24
Seria źródła: ( ISSN 1429-2173 )
Uwagi:
Ten numer czasopisma posiada tytuł: "Autour des écrits littéraires en français langue étrangère (FLE). Perspectives didactiques" / Pod redakcją Joanny Góreckiej, Bernadety Wojciechowskiej i Élisabeth Richard.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe (CC BY-ND 4.0).
Identyfikator DOI: 10.14746/n.2022.59.1.9
Adres URL: https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/article/view/35797
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,7
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 71181