BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
90 days to achieve monetization :
Podtytuł: implementing design thinking in a YouTube channel /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • [brak] Waluyohadi
  • Łopatka Agnieszka
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Procedia Computer Science.
Data opublikowania: [2022.10.21].
Dostęp: [Online].
https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/207/suppl/C?page=5 [2022.10.21].
Seria źródła: ( ISSN 1877-0509 )
Miejsce w dokumencie: 2022, Vol. 207, pp. 4207-4216
Uwagi:
Publikacja w Open Access na licencji Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0)
26th International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems (KES 2022 Verona (Italy) 7-9 September 2022.
Publikacja w ramach : Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems: Proceedings of the 26th International Conference KES2022 Edited by Matteo Cristani, Carlos Toro, Cecilia Zanni-Merk, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.
Identyfikator DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.484
Adres URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050922013801/pdf?md5=fc397b9e8249b1e6ba586d903ea136ea&pid=1-s2.0-S1877050922013801-main.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 71086