BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Conceptualization of Sustainable Marketing Tools among SME Managers in Selected Countries in Poland and Sri Lanka /
Autor:
  • Kowalska Magdalena
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: Sustainability
Numer: 10 14 /2022 (1-17)
Data opublikowania: 19 May 2022
Seria źródła: ( ISSN 2071-1050 e )
Uwagi:
This article is an open access article distributed under the terms and conditions of the Creative Commons Attribution (CC BY) license (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/).
This article belongs to the Special Issue Sustainable Food Management and Marketing.
The framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” in the years 2019–2022,
Identyfikator DOI: 10.3390/su14106172
Adres URL: https://www.mdpi.com/2071-1050/14/10/6172
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 70612