BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Communicating socially responsible actions by means of social media in the process of building the image of an organization, as seen in the case of start-ups from the cosmetics industry /
Autor:
  • Mazur-Wierzbicka Ewa
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Procedia Computer Science
Data opublikowania: [2021-10-06]
Dostęp: [online]
https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/192/suppl/C [2021-10-06]
Seria źródła: (KES Conference Series , ISSN 1877-0509 )
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 192, pp. 4279–4289
Uwagi:
Available online: 1 October 2021.
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej na licencji: CC BY-NC-ND 4.0.
Publikacja z : 25th KES International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems KES2021, 8-10 September 2021, online virtual conference.
KES2021 stanowi część serii : "KES Conference Series".
Publikacja wydana w : "Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems : Proceedings of the 25th International Conference KES2021" / edited by Jaroslaw Watrobski, Wojciech Salabun, Carlos Toro, Cecilia Zanni-Merk, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.
This work was supported by the project within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019 – 2022.
Identyfikator DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.204
Adres URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050921019438/pdf?md5=a4862c57dfb84bac59c7a7ee155c8793&pid=1-s2.0-S1877050921019438-main.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,8
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna, open access
Numer opisu: 69035