BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Modeling e-loyalty of Polish young consumers :
Podtytuł: comparing the impact of selected online communication tools in 2016 and 2021 /
Autor:
  • Kowalska Magdalena
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Procedia Computer Science.
Data opublikowania: [2021.10.04].
Dostęp: [Online].
https://www.sciencedirect.com/journal/procedia-computer-science/vol/192/suppl/C?page=4 [2021.10.04].
Seria źródła: ( ISSN 1877-0509 )
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 192, pp. 3380-3390
Uwagi:
Publikacja jest dostępna w Open Access na licencji Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0 PL).
Publikacja zawiera materiały z konferencji wydane w : Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems : proceedings of the 25th International Conference KES2021 / edited by Jaroslaw Watrobski, Wojciech Salabun, Carlos Toro, Cecilia Zanni-Merk, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.
25th International Conference KES2021, 8-10.09.2021 Szczecin, Poland.
The project is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" from 2019 – 2022,
Identyfikator DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.111
Adres URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877050921018500/pdf?md5=84c698f691074b8e3e7c3cc9ab42196e&pid=1-s2.0-S1877050921018500-main.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 68986