BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Neurosciene techniques in studying advertisements effectiveness :
Podtytuł: an experimental investigation /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Wawrzyniak Agata
  • Wąsikowska Barbara
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the era of Global Pandemic : proceedings of the 36th International Business Information Management Association (IBIMA), 4-5 November 2020, Granada, Spain / editor Khalid S. Soliman.
Dostęp: [lokalny PDF].
https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZCeIokZrrbe3SiQcHyryACEYOALQ51wpz9X#folder=7802801347 [2021.03.26].
Adres wydawniczy źródła: King of Prussia: International Business Information Management Association (IBIMA), 2020. - 14195 pp.
Miejsce w dokumencie: pp. 5663 - 5675
Uwagi:
Ostateczne wydanie 9.03.2021 r.
36th IBIMA Conference 4-5 November 2020, Granada, Spain.
ISBN źródła: 978-0-9998551-5-7
Adres URL: https://ibima.org/accepted-paper/neuroscience-techniques-in-studying-advertisements-effectiveness-an-experimental-investigation/
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0,8
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 67865