BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Big data in managing marketing communication /
Autor:
  • Smalec Agnieszka
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: The future of management : industry 4.0 and digitalization / scientific editors Piotr Buła, Bogdan Nogalski.
Adres wydawniczy źródła: Kraków : Jagiellonian University Press, 2020. - 226 s.
Miejsce w dokumencie: s. 149-160
Uwagi:
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej jako e-book.
Data premiery: 09.10.2020.
The project is financed within the framework of the programme of the Minister of Science and Higher Education under the name "Regional Excellence Initiative" in the years 2019-2022.
Publikacja, z której pochodzi rozdział, sfinansowana przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
ISBN źródła: 978-83-233-4859-7 (p)
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0,8
Cechy publikacji: publikacja recenzowana
Numer opisu: 67421