BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Customers’ awareness of corporate social responsibility in Vietnam and Poland :
Podtytuł: a comparative analysis /
Alternatywny tytuł: Świadomość klientów w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu w Wietnamie i Polsce : analiza porównawcza
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Doanh Dương Công
  • Gadomska-Lila Katarzyna
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica.
Data opublikowania: [2021-01-15]
Dostęp: [online]
https://czasopisma.uni.lodz.pl/foe/issue/view/472 [2021-01-15]
Seria źródła: ( ISSN 0208-6018 (p) )
Miejsce w dokumencie: 2020, vol. 1 no. 346, pp. 43-61
Uwagi:
Received: 2018‑11‑10, verified: 2019‑09‑30, accepted: 2020‑02‑26, published 2020-02-03.
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w open access na licencji CC‑BY 3.0.
Tytuł publikacji w dwóch wersjach językowych: EN, PL. Język całości publikacji: EN.
Identyfikator DOI: 10.18778/0208-6018.346.03
Adres URL: https://czasopisma.uni.lodz.pl/foe/article/view/3698/6665
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 1
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 67132