BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
SME managers’ perceptions of sustainable marketing mix in different socioeconomic conditions :
Podtytuł: a comparative analysis of Sri Lanka and Poland /
Autor:
  • Kowalska Magdalena
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Sustainability.
Data opublikowania: [2021-01-04]
Dostęp: [on-line]
https://www.mdpi.com/2071-1050/12/24 [2021-01-04]
Seria źródła: ( ISSN 2071-1050 )
Miejsce w dokumencie: 2020, vol. 12 iss. 24, [br. s.], 10659
Uwagi:
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w open access na licencji Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0).
Received: 2 October 2020, accepted: 17 December 2020, published: 20 December 2020.
Publikacja wydana w: Special Issue "Sustainable Development from the Management and Social Science Perspective" / editors Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Łukasz Skowron.
This research is financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” in the years 2019–2022.
Identyfikator DOI: 10.3390/su122410659
Adres URL: https://www.mdpi.com/2071-1050/12/24/10659/pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 67019