BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
The blog as a communication tool in the assessment of young consumers :
Podtytuł: the results of empirical research /
Alternatywny tytuł: Blog jako narzędzie komunikacji w ocenie młodych konsumentów : : wyniki badań empirycznych.
Autor:
  • Kowalska Magdalena
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie : Polityki Europejskie, Finanse i Marketing = Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences SGGW : European Policies, Finance and Marketing.
Seria źródła: ( ISSN 2081-3430 (p) )
Miejsce w dokumencie: 2020, nr 23 (72), s. 57-67
Uwagi:
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej w open access na licencji CC BY-NC.
Received: 11.07.2019, accepted: 03.05.2020, published: 10.06.2020.
Identyfikator DOI: 10.22630/PEFIM.2020.23.72.5
Adres URL: https://pefim.sggw.pl/article/view/3472/2991
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 66973