BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Transaction factors’ influence on the choice of payment by Polish consumers /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Świecka Beata
  • Terefenko Paweł
  • Paprotny Dominik
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Journal of Retailing and Consumer Services.
Data opublikowania: [2020.08.28].
Dostęp: [Online]
https://www.sciencedirect.com/journal/journal-of-retailing-and-consumer-services/vol/58/suppl/C [2020.08.28].
Seria źródła: ( ISSN 0969-6989 )
Miejsce w dokumencie: 2021, vol. 58, pp. 1-13, 102264
Uwagi:
Publikacja w wersji elektronicznej dostępna Open Access na licencji Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)
The data for this study was collected in cooperation and with financial support of Foundation for Development Cashless Payment. The statistical analyses were co-financed within the framework of the program of the Minister of Science and Higher Education under the name “Regional Excellence Initiative” during the period 2019–2022,
Identyfikator DOI: 10.1016/j.jretconser.2020.102264
Adres URL: Available online 27 August 2020
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969698920312728/pdfft?md5=04758e11e460fbac2646beda4cf04a8e&pid=1-s2.0-S0969698920312728-main.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 66223