BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Cognitive neuroscience techniques in determining the right time of advertising /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Alsakaa Akeel A
  • Borawska Anna
  • Borawski Mariusz
  • Łatuszyńska Małgorzata
  • Piwowarski Mateusz
  • Babiloni Fabio
  • Nermend Kesra
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // IOP Conference Series: Materials Science and Engineering.
Data opublikowania: [2020.04.03].
Dostęp: [online].
https://iopscience.iop.org/issue/1757-899X/671/1 [2020.04.03].
Seria źródła: ( ISSN 1757-899X (e) )
Miejsce w dokumencie: 2019, vol. 671, [br. s.], 012033
Uwagi:
3rd International Conference on Engineering Sciences 4–6 November 2019, Kerbala, Iraq.
Publikacja dostępna w wersji elektronicznej w Open Access na licencji Creative Commons Attribution 3.0 licence.
Identyfikator DOI: 10.1088/1757-899X/671/1/012033
Adres URL: https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1757-899X/671/1/012033/pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 65654