BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Metodologia badań pedagogicznych między normatywnością a opisowością /
Autor:
  • Kubinowski Dariusz
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy / pod redakcją Jacka Piekarskiego, Danuty Urbaniak-Zając, Sławomira Pasikowskiego ; Polskie Towarzystwo Pedagogiczne. Seminaria Metodologii Pedagogiki.
Adres wydawniczy źródła: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019. - 194 s. ;
Miejsce w dokumencie: s. 79-90
Uwagi:
Publikacja dostępna także w wersji elektronicznej.
Materiały VII Seminarium Metodologii Pedagogiki Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego "Krytyka metodologiczna w praktyce tworzenia wiedzy", Łódź, 21-22 czerwca 2018 r.
ISBN źródła: 978-83-8142-715-9
Identyfikator DOI: 10.18778/8142-715-9.04
Adres URL: https://wydawnictwo.uni.lodz.pl/wp-content/uploads/2020/02/Piekarski-i-in._Krytyka-metodologiczna-1-1.pdf
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Arkusze wydawnicze: 0,6
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, open access, publikacja konferencyjna
Numer opisu: 65628