BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
The impact of price promotions on purchase decisions of young buyers in rail transport on the example of Poland /
Alternatywny tytuł: Wpływ promocji cenowych na decyzje zakupowe młodych kupujących w transporcie kolejowym
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Rosa Grażyna
  • Ostrowska Izabela
  • Tomaszewicz Agnieszka
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society.
Data opublikowania: [04.02.2020]
Dostęp: [Online].
http://www.ejournals.eu/PKGKPTG/ [04.02.2020]
Seria źródła: ( ISSN 2543-859X (e) )
Miejsce w dokumencie: 2019, vol. 22 nr 1, s. 7-12
Uwagi:
Artykuł jest również dostępny w wersji papierowej.
Published: 29.03.2019.
Pierwotną wersją czasopisma jest wersja elektroniczna.
Identyfikator DOI: 10.4467/2543859XPKG.19.001.10921
Adres URL: http://www.ejournals.eu/PKGKPTG/2019/22(1)/art/14962/
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, artykuł przeglądowy, open access
Numer opisu: 65322