BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Creating Relationships Based on Emotional Bonds With Generation Y in Virtual Environment :
Podtytuł: a Mediating Role of Gender /
Autor:
  • Kowalska Magdalena
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa źródłowego
i odpowiedzialność:
// W: Handbook of Research on Contemporary Consumerism / by Hans Ruediger Kaufmann (Author, Editor), Mohammad Fateh Ali Khan Panni (Editor).
Dostęp: [Online]
https://www.igi-global.com/chapter/creating-relationships-based-on-emotional-bonds-with-generation-y-in-virtual-environment/238541 [2019.10.14].
Adres wydawniczy źródła: Hershey : IGI Global, 2019. - 361 s. ; 25 cm.
Miejsce w dokumencie: s. 176-202
ISBN źródła: 978-1-5225-8270-0
Identyfikator DOI: 10.4018/978-1-5225-8270-0.ch010
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Rozdział/fragment
Cechy publikacji: publikacja recenzowana
Numer opisu: 64412