BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Rola płci w budowaniu relacji na poziomie afektywnym w środowisku online na przykładzie generacji Y /
Alternatywny tytuł: The role of gender in building online relationships of the affective level on the example of Generation Y
Autor:
  • Kowalska Magdalena
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Data opublikowania: [2019.10.14].
Dostęp: [Online]
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf [2019.10.14].
Seria źródła: ( ISSN 2543-8190 (e) )
Miejsce w dokumencie: 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s. 277-290
Uwagi:
Ten numer czasopisma posiada tytuł " Zmiany w myśleniu marketingowym" / redakcja naukowa Edyta Rudawska, Anna Staszewska.
Począwszy od pierwszego numeru 2016 roku, pierwotną wersją czasopisma jest wersja elektroniczna.
Wersja eletroniczna publikacji jest wersją podstawową.
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 64408