BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Instrumenty marketingu - mix w kształtowaniu wizerunku obiektu hotelarskiego :
Podtytuł: rozważania teoretyczno-analityczne /
Alternatywny tytuł: Marketing-mix instruments in shaping the hotel’s image : : theoretical and analitical approach
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Orfin-Tomaszewska Katarzyna
  • Sidorkiewicz Marta
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Przedsiębiorczość i Zarządzanie.
Data opublikowania: [16.04.2019]
Dostęp: [Online].
http://piz.san.edu.pl/index.php?id=257 [16.04.2019]
Seria źródła: ( ISSN 2543-8190 (e) )
Miejsce w dokumencie: 2019, t. 20 z. 2 cz. 1, s. 263-275
Uwagi:
Tytuł tego numeru: Marketing turystyczny / red. naukowa Ewa Wszendobył-Skulska, Maciej Dębski.
Wersja elektroniczna publikacji jest wersją podstawową, dostępna na stronie: piz.san.edu.pl
Artykuł jest również dostępny w wersji papierowej.
Adres URL: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 63380