BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Relacje społeczne i ekonomiczne doświadczane w pracy a wizerunek przedsiębiorstw turystycznych jako pracodawców /
Alternatywny tytuł: Social and economic relations experienced in the work and the image of tourism enterprises as employers
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Grobelna Aleksandra
  • Tokarz-Kocik Anna
[Dokument elektroniczny]
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Przedsiębiorczość i Zarządzanie.
Data opublikowania: [15.04.2019]
Dostęp: [Online].
http://piz.san.edu.pl/index.php?id=257 [15.04.2019]
Seria źródła: ( ISSN 2543-8190 (e) )
Miejsce w dokumencie: 2019, t. 20 z. 2 cz. 1, s. 277-287
Uwagi:
Tytuł tego numeru: Marketing turystyczny / red. naukowa Ewa Wszendobył-Skulska, Maciej Dębski.
Wersja elektroniczna publikacji jest wersją podstawową, dostępna na stronie: piz.san.edu.pl
Artykuł jest również dostępny w wersji papierowej.
Adres URL: http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-2-1.pdf
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 63376