BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
Strategiczny marketing jako narzędzie budowania wizerunku uczelni wyższych w Szczecinie /
Praca zbiorowa, współaut.:
  • Mioduchowska-Jaroszewicz Edyta
  • Hawran Katarzyna
  • Kowalik Joanna
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Studia i Prace WNEIZ US.
Seria źródła: ( ISSN 2450-7733 ; )
Miejsce w dokumencie: 2018, nr 53/3, s. 89-99
Uwagi:
Artykuł dostępny również w wersji elektronicznej.
Licencja Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0).
Tytuł numeru: Gospodarka regionalna i międzynarodowa / redaktorzy naukowi Danuta Kopycińska, Tomasz Bernat.
Identyfikator DOI: 10.18276/SIP.2018.53/3-08
Słowa kluczowe:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,6
Cechy publikacji: oryginalny artykuł naukowy, publikacja recenzowana, open access
Numer opisu: 63229