BG US  START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  SCHOWEK
BAZA PUBLIKACJI PRACOWNIKÓW US
E-mail marketing na różnych etapach budowania relacji z klientem /
Alternatywny tytuł: E-mail marketing at various stages of building customer reletionships
Autor:
  • Kowalska Magdalena
Tytuł wydawnictwa ciągłego: // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics.
Seria źródła: ( ISSN 1899-3192 (p) )
Miejsce w dokumencie: 2018, nr 526, s. 99-108
Uwagi:
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska (CC BY-NC-ND 3.0 PL)
Identyfikator DOI: 10.15611/pn.2018.526.09
Adres URL: https://dbc.wroc.pl/dlibra/publication/97934/edition/58404/content
Słowa kluczowe:
Deskryptor:
Rodzaj dokumentu: Artykuł
Arkusze wydawnicze: 0,5
Cechy publikacji: publikacja recenzowana, artykuł przeglądowy, open access
Numer opisu: 62692